Чим може бути корисний аудит сайту

На перший погляд просте питання, але чомусь рідко хто з власників сайтів проводить його. Зазвичай, власник сайту думає, от мені зробила сайт крута веб-студія і тепер до мене потечуть гроші рікою.

Це, звісно, що не так. Відкриття сайту – це тільки перший крок, далі потрібно постійно працювати і удосконалювати свій ресурс. А які саме робити проводити на веб-ресурсі, з якою періодичністю, допоможе – професійний аудит сайтів.

Завдяки такому аудиту, ви будете знати, які є слабкі місця у вашого сайта в порівнянні з конкурентами, зможете покращувати контент чи технічну частину сайту. Аудит дасть вам орієнтири до яких потрібно буде наближатись по всім аспектам он-лайн бізнесу від зміни хостинга до роботи в соціальних мережах.

Будуть сформовані конкретні завдання для програмістів, копірайтерів та  контент-менеджерів, після впровадження яких, у вас значно покращаться позиції в пошукових системах, збільшиться відвідуваність, пришвидшиться робота сайту.

Види аудиту сайта:

  • Технічний аудит;
  • Пошуковий аудит;
  • Аудит юзабіліті;
  • Маркетинговий аудит сайта.

Аудит сайту рекомендується проводити не рідше, одного разу на рік для оптимізованого веб-сайту для того, щоб бути в курсі розвитку сайтів конкурентів, виявленні та виправленні помилок на своєму ресурсі, які могли з’явитись за рік.

Аудит обов’язково проводити через один місяць, після серйозних змін у структурі та функціоналу на сайті.

Але це звісно, чисто індивідуально, бо багато чого залежить від самого ресурсу та галузі, скільки людей працює, то що.

Професійний аудит сайту дасть вам відповідь на такі питання (перелік не вичерпний):

  1. Чи якісний в мене хостинг, чи це не впливає на мій сайт, чи може покращити технічну частину?
  2. Чи оптимізований мій сайт під пошукові запити по яким я хочу отримувати клієнтів?
  3. Чи не має грубих технічних  помилок на моєму сайті, які можуть занижувати  позиції мого сайту в пошукових мережах і як їх виправити?
  4. Чому мої конкуренти в ТОП-5 пошуку Google і Яндексу і як їх перегнати?
  5.  Які саме потрібні роботи по наповненню мого сайту і в яких обсягах?
  6.  Як наростити ссилкову масу, у якому розмірі і за яким графіком?

Автор: Р. Скаб

 

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *