צ 25, 2018

Реклама у Facebook

Професійне налаштування реклами у Facebook

Надзвичайно ефективною може бути ваша реклама у соціальних мережах, таких як Facebook, зокрема. Чому?

Тому що, аудиторія фейсбуку близько 2 млрд користувачів більша, частина яких щодня відвідує свої акаунти. У цій соціальній мережі представлені практично всі верстви населення.

За допомогою правильного таргетинга, вашу рекламу можна показувати конкретній аудиторії, яка буде зацікавлена саме у ваших товарах чи послугах.

Наша компанія професійно займається налаштуванням реклами у цій соціальній мережі більше як 5 років.

Ми допоможемо вашому бізнесу отримати клієнтів за допомогою правильного налаштування рекламної компанії, на яку ви самостійно  витратите купу часу, і не факт, що отримаєте клієнтів.

Як ми налаштовуємо рекламу у  Facebook:

  1. Обговорюємо з вами цілі рекламної компанії.
  2. Визначаємо вашу цільову аудиторію за методологією.
  3. Робимо декомпозицію ваших цілей для рекламних компаній
  4. Складаємо маркетинговий-план.
  5. Готуємо матеріали для реклами.
  6. Затверджуємо з вами маркетинговий-план.
  7. Створюємо або налаштовуємо рекламний кабінет.
  8. Налаштовуємо декілька рекламних компаній.
  9. Тестуємо різні пропозиції, з ціллю визначити найкращих.
  10. Оптимізовуємо рекламну компанію за весь час співпраці з нами.

Наші кейси:

Чому ми можемо вирішити вашу задачу?

Масштабний проект А:

Виробництво штор. Таргетингову рекламу в Facebook & Instagram раніше клієнт не налаштовував. Але була відома конверсія сайту і встановлена максимальна допустима вартість ліда.

Ніша – індивідуальне виробництво штор на замовлення. Країна – Україна

Поставлені KPI:

– Вартість ліда через сайт не більше 20 $ (користувач повинен зайти на Лендінг і залишити заявку)

– Рекламний бюджет – 2000 $ в місяць.

Фактичний KPI:

– Вартість ліда через сайт 16,2 $ (при налаштуванні вийшли результати на 19% краще встановлених)

– Витрачено коштів – $ 39000

Найефективніший проект Б:

Ніша – продаж кави та кавових машин по всій Україні. Потрібно було залучити лідів для продажу їм кави і кавових машин. Весь трафік через Facebook.

Показники KPI до нашої роботи:

– Ціна ліда – $ 4

– Бюджет $ 400

– Кількість лідів (заявок) – 100

Відомо те, чим більше дій користувачеві потрібно зробити щоб залишити заявку, тим менше виходить клієнтів. Тому, вирішили закривати лідів через форму лідогенерації на Facebook.

 

Фактичні показники KPI після нас:

– Ціна ліда – $ 1,68 $

– Бюджет – $ 380

– Кількість лідів (заявок) – 226

Проект В:

Ніша – продаж парфумерії по всій Україні. Потрібно залучити лідів для продажу їм парфумерії або пробників після чого користувач потрапляв в базу де йому робили «допродаж». Весь трафік через Facebook.

Показники KPI до нашої роботи не було так як через Facebook рекламу не запускали.

 

Показники які вийшли після роботи:

– Ціна ліда – $ 1,00 $

– Бюджет – $ 200

– Кількість лідів (заявок) – 190