Професійне налаштування реклами у Facebook
Надзвичайно ефективною може бути ваша реклама у соціальних мережах, таких як Facebook, зокрема. Чому?
Тому що, аудиторія фейсбуку близько 2 млрд користувачів більша, частина яких щодня відвідує свої акаунти. У цій соціальній мережі представлені практично всі верстви населення.
За допомогою правильного таргетинга, вашу рекламу можна показувати конкретній аудиторії, яка буде зацікавлена саме у ваших товарах чи послугах.
Наша компанія професійно займається налаштуванням реклами у цій соціальній мережі більше як 5 років.
Ми допоможемо вашому бізнесу отримати клієнтів за допомогою правильного налаштування рекламної компанії, на яку ви самостійно витратите купу часу, і не факт, що отримаєте клієнтів.
Як ми налаштовуємо рекламу у Facebook:
- Обговорюємо з вами цілі рекламної компанії.
- Визначаємо вашу цільову аудиторію за методологією.
- Робимо декомпозицію ваших цілей для рекламних компаній
- Складаємо маркетинговий-план.
- Готуємо матеріали для реклами.
- Затверджуємо з вами маркетинговий-план.
- Створюємо або налаштовуємо рекламний кабінет.
- Налаштовуємо декілька рекламних компаній.
- Тестуємо різні пропозиції, з ціллю визначити найкращих.
- Оптимізовуємо рекламну компанію за весь час співпраці з нами.
Наші кейси:
Чому ми можемо вирішити вашу задачу?
Масштабний проект А:
Виробництво штор. Таргетингову рекламу в Facebook & Instagram раніше клієнт не налаштовував. Але була відома конверсія сайту і встановлена максимальна допустима вартість ліда.
Ніша – індивідуальне виробництво штор на замовлення. Країна – Україна
Поставлені KPI:
– Вартість ліда через сайт не більше 20 $ (користувач повинен зайти на Лендінг і залишити заявку)
– Рекламний бюджет – 2000 $ в місяць.
Фактичний KPI:
– Вартість ліда через сайт 16,2 $ (при налаштуванні вийшли результати на 19% краще встановлених)
– Витрачено коштів – $ 39000
Найефективніший проект Б:
Ніша – продаж кави та кавових машин по всій Україні. Потрібно було залучити лідів для продажу їм кави і кавових машин. Весь трафік через Facebook.
Показники KPI до нашої роботи:
– Ціна ліда – $ 4
– Бюджет $ 400
– Кількість лідів (заявок) – 100
Відомо те, чим більше дій користувачеві потрібно зробити щоб залишити заявку, тим менше виходить клієнтів. Тому, вирішили закривати лідів через форму лідогенерації на Facebook.
Фактичні показники KPI після нас:
– Ціна ліда – $ 1,68 $
– Бюджет – $ 380
– Кількість лідів (заявок) – 226
Проект В:
Ніша – продаж парфумерії по всій Україні. Потрібно залучити лідів для продажу їм парфумерії або пробників після чого користувач потрапляв в базу де йому робили «допродаж». Весь трафік через Facebook.
Показники KPI до нашої роботи не було так як через Facebook рекламу не запускали.
Показники які вийшли після роботи:
– Ціна ліда – $ 1,00 $
– Бюджет – $ 200
– Кількість лідів (заявок) – 190